ساخت سایت

Wiki Article

پیشنهاد وبزی: تعداد زیاد تصاویر برای سایت‌های آداپتیو مشکلی ایجاد نمی‌کند؛ اما بهتر است فقط از تصاویری استفاده کنید که به آن‌ها نیاز دارید.

البته باید به این نکته توجه داشته باشید که استفاده بی رویه از افزونه ها می تواند سایت شما را دچار مشکل کند. در ادامه به صورت مختصر به معرفی چند نمونه از پرکاربردترین افزونه های وردپرس می پردازیم.

شما تمام امکانات لازم برای مدیریت و توسعه وب سایت خود را در اختیار خواهید داشت.

وب سایت شما خودش را با اندازۀ صفحه تطبیق خواهد داد. این یعنی کاربر با هر دستگاهی به آن سر بزند، باز هم وب سایت شما درست نمایش داده می‌شود.

بله دوست عزیز، برای تماس می‌تونین با شماره واتسپ شرکت تماس بگیرین.

با این ماشین حساب شما میتونید به صورت آنلاین خودتون هزینه طراحی سایت با وردپرس رو محاسبه کنین.

طراح های وب سایت ما می‌توانند سایت اختصاصی شما را بسته به انتخابتان بر روی سیستم وردپرس یا سایت ساز پرتال پیاده سازی کنند.

در جایگاه های بعدی می توان به زبان های روسی، اسپانیایی، ترکی، آلمانی و فرانسوی نیز به عنوان زبان سوم سایت نگاه کرد. البته انتخاب زبان سوم بشدت وابسته به کشور مقصدی است که شما قصد ارتباطات با آن را دارید.

اما هنگام استفاده از پرتال، هر چند امکان طراحی اختصاصی وجود دارد، اما لزومی ندارد این روش را انتخاب کنید. بلکه می‌توانید یکی از قالب‌های پیش فرض این سایت ساز را انتخاب و سپس آن را با توجه به نیاز و سلیقه خودتان ویرایش دهید. در نتیجه هزینه ساخت سایت شما بسیار کمتر خواهد شد.

پس از انتخاب و تهیه سیستم مدیریت محتوا، نوبت به طراحی رابط بصری یا کاربری وب سایت می رسد. طراحی رابط کاربری به معنای طراحی ظاهر و احساس یک وب سایت است. هر قسمتی که کاربران به آن دسترسی دارند باید دارای طراحی خاصی مرتبط با طراحی کل سایت باشد.

وابستگی های رابط کاربری چطور مدیریت میشن؟ آیا مدیریت نسخه در این مورد انجام میشه؟

چون ممکن است با کوچک‌شدن صفحۀ نمایش، اندازۀ عناصر تغییر کند.

علاوه بر عوامل مذکور که لیست شون رو مشاهده کردید یک سری پارامتر کیفی هم هستند که روی کیفیت کد منبع تاثیر مستقیم میذارن:

طراحی سایت چند منظوره یا دو زبانه ( در سی روز کاری ) + آموزش ویدئویی
وب‌سایت اپل از سایت‌‌هایی است که طراحی تطبیقی دارد. ساختار این سایت در دستگاه‌های مختلف کم‌‌و‌بیش به یک شکل است؛ اما تعداد بخش‌های وب‌سایت در تمامی دستگاه‌ها یکسان است.

بدین منظور راه های زیادی توسط وردپرس پیش روی شما قرار داده شده است. هم چنین ویرایش محتوای سایت با وردپرس بسیار آسان است.

می توان گفت این بخش بیشترین تاثیر را در هزینه طراحی وب سایت دارد. یک سیستم مدیریت محتوا به شما کمک می کند تا به راحتی محتوای سایت خود را بدون هیچ دانش برنامه نویسی تغییر دهید.

پس از تائید شما، طراحان ما بر اساس نقشه‌های اولیه و هویت بصری کسب و کارتان، وب سایت شما را به صورت گرافیکی طراحی خواهند کرد و جزئیات طرح شما را مشخص می‌کنند.

سلام جناب مهندس شبتون به خیر، میشه بگین این سایت برای طراحی سایت شرکتی چند روز زمان لازمه؟

شما برای برندسازی و معرفی خودتان در فضای وب، ارتباط بهتر با مشتریان و کلیک کنید کم کردن هزینه های بازاریابی به سایت نیاز دارید.

همچنین سهم بازار وردپرس نزدیک به ۶۰ درصد از کل سیستم های مدیریت محتوا است و بقیه سیستم ها جمعا فقط ۴۰ درصد سهم بازار دارند.

اگه مایل هستید یه آموزش کامل و حرفه ای در مورد روش طراحی سایت با وردپرس داشته باشید لطفا با ما تماس بگیرید.

اما هنگام استفاده از پرتال، هر چند امکان طراحی اختصاصی وجود دارد، اما لزومی ندارد این روش را انتخاب کنید. بلکه می‌توانید یکی از قالب‌های پیش فرض این سایت ساز را انتخاب و سپس آن را با توجه به نیاز و سلیقه خودتان ویرایش دهید. در نتیجه هزینه ساخت سایت شما بسیار کمتر خواهد شد.

هزینه طراحی سایت از ۵۰ هزار تومان تا ۵۰ میلیون تومان است و بسته به امکانات و ویژگی ها و استانداردها متغیر است.

در زمان طراحی واکنش‌گرا هم باید مطمئن شوید که کدهای درستی را برای نمایش دقیق محتواهای جاسازی‌شده نوشته‌اید.

طراحی سایت چند زبانه با حالت سابدامین که سبب می شود منابع هر سایت جداگانه باشد.

تعرفه طراحی سایت داینامیک با وردپرس به‌مراتب پایین‌تر از پایتون است. در طراحی سایت وردپرس استانداردهای پیش فرض وردپرس برای یک سایت اعمال می‌شود.

نکته: تکنیک طراحی وب ریسپانسیو هم برای کاربران و هم برای کسب‌وکارها مفید است. این ویژگی باعث می‌شود تا کاربران، کارهای بیشتری را با گوشی و سایر گجت‌های هوشمند خود انجام دهند.
اگه یه سایت وردپرس داشته باشیم که نیاز به طراحی مجدد داشته باشه، شما می‌تونین برامون انجام بدین؟

اگر به دنبال طراحی یک وب سایت فروشگاهی قدرتمند، زیبا و منحصر به فرد هستید که امکانات به خصوصی داشته باشد، ما طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

جهت اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان توسط کارشناسان فنی ایران وب لایف، با ما در تماس باشید.

در صورتی که سایت فروشگاهی شما نیاز به تجزیه و تحلیل داده‌های خاصی از مشتریان داشته باشد می‌توانید از برنامه نویسی پایتون استفاده کنید. پایتون این امکان را به شما می‌دهد که رفتار کاربران سایت خود را در بازه زمانی خاص نسبت به یک محصول مشخص آنالیز کنید . همچنین سایت‌های آژانس هواپیمایی یا هر سایتی که با سیستم رزرو کار می‌کند از زبان برنامه نویسی پایتون استفاده می‌کند زیرا دیتابیسی که توسط پایتون ایجاد می‌شود به صورت سفارشی فقط برای یک هدف مشخص طراحی ‌می‌شود و اختصاصی بودن دیتابیس ایجاد شده توسط پایتون برای سایت‌هایی که خدمات ارائه می‌کنند نتیجه مطلوب‌تری به همراه دارد.

داشتن یک وب سایت دو زبانه برای مشاغل بزرگ لینک منبع و کوچک که در سطح بین المللی فعالیت می کنند؛ ضروری است.

اگر صفحه‌های وب‌سایت شما در نسخۀ موبایل طولانی هستند، بهتر است به فکر یک هدر چسبنده باشید. با این کار، کاربران همیشه به ناوبری و منوی وب‌سایت شما دسترسی دارند.

اگر روی ارتباط با سایر کشور ها مصمم هستید، باید بدانید ارائه محتوای مقاله، کتگوری، محصول و … حتی موارد جدید باید با قابلیت ترجمه به مخاطب ارائه شود تا در اعتماد سازی نقش مثبتی داشته باشد.

!! البته قبول دارم که پول ریال ما ارزش کمی پیدا کرده ولی انتظار داشتم قیمت طراحی سایت با وردپرس اینقدر زیاد نباشه تو تهران. شما این هزینه رو با پشتیبانی طراحی سایت میگیرید یا بدونش؟

•    اگر محتوا در همۀ دستگاه‌ها به‌صورت ناهماهنگ نمایش داده شود، روی سئو تأثیر منفی می‌گذارد.

هزینه طراحی سایت از ۵۰ هزار تومان تا ۵۰ میلیون تومان است و بسته به امکانات و ویژگی ها و استانداردها متغیر است.

کدهای سایت رو روی سرویس میزبانی یا سرور مجازی قرار بدید

طراحی سایت چند زبانه با حالت سابدامین که طراحی وب سبب می شود منابع هر سایت جداگانه باشد.

در ادامه میخوام در مورد قیمت طراحی سایت با وردپرس براتون کمی صحبت کنم.

طراحی سایت چند منظوره یا دو زبانه ( در سی روز کاری ) + آموزش ویدئویی

Report this wiki page